×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

تقدیر نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان از شهردار سنندج

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شناخت نیازهای شهر، برنامه ریزی مناسب و همدلی و اتحاد بین اعضای شورای اسلامی شهر و

تقدیر نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان از شهردار سنندج

  • 1401/12/29 - 11:27
  • - تعداد بازدید: 1140
  • - تعداد بازدیدکننده: 1132
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /Zek
در دیدار نوروزی صورت گرفت

تقدیر نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان از شهردار سنندج/افزایش سطح رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری سنندج

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شناخت نیازهای شهر، برنامه ریزی مناسب و همدلی و اتحاد بین اعضای شورای اسلامی شهر و

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، اظهار کرد: ماموستا فایق رستمی امروز با حضور در شهرداری سنندج ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: اقدامات شهردار و نیروهای خدوم و زحمتکش این نهاد طی سالجاری در مسیر خدمت‌رسانی و توسعه شهر قابل تقدیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات و تنگناهای اقتصادی شاهد اقدامات قابل توجهی از سوی مدیریت شهری در طول یک سال گذشته بوده ایم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه گام.های بلند شهرداری سنندج در زمینه آسفالت معابر و خیابان ها در تمام شهر به ویژه مناطق منفصل شهری و کم برخوردار رضایتمندی بسیار خوبی را در بین شهروندان ایجاد کرده است، گفت: عملکرد شهرداری در ستاد برفروبی امسال نیز شایسته تقدیر بود. وی از شهر سنندج به عنوان مهد علم و فرهنگ و ایثار و مقاومت نام برد و خاطرنشان کرد: این شهر مرکز معنویت بوده و در طول تاریخ انسان‌های بزرگی را که خدمت زیادی به جامعه بشریت کرده اند در خود پرورش داده است.

ماموستا رستمی اذعان کرد: حضور نیروهای جوان و جهادی در بدنه مدیریت شهری و چینش درست زیرمجموعه براساس تخصص و توانایی آنان موجب ایجاد رضایتمندی جامعه شده و امیدواریم این روند با سرعت هرچه بیشتر ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهروندان با فرهنگ و متدین سنندج سزاوار بهترین خدمات هستند، افزود: شهرداری‌ها به دلیل گستردگی فعالیت‌ها و ارتباطات مستقیم با زندگی شهروندان به عنوان ویترین نظام محسوب می شوند و قطعا نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی جامعه دارند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: اگر امروز با مدیریت درست شهردار و همراهی و همدلی شوراهای اسلامی شهر سنندج شاهد اتفاقات خوب در پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و افزایش سطح رضایتمندی نیروهای خدوم این دستگاه خدمات رسان هستیم مصداق واقعی شایسته سالاری است که باید در جامعه ما بیش از پیش گسترش پیدا کند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مردمی بودن، اخلاق مداری و توجه به زیرمجموعه را از ویژگی‌های مدیران موفق نام برد و گفت: نیروهایی که در شهرداری‌ها فعالیت می‌کنند از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند و ایجاد رفاه و آسایش برای این قشر سخت‌کوش اجری بزرگ نزد خداوند دارد.

وی بروزرسانی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری سنندج را اقدامی ارزشمند خواند و عنوان کرد: عقب افتادن حقوق پرسنل شهرداری ها همواره یکی از چالش‌های مهم مدیریت شهری بوده که حتی در کلان شهرها این مجموعه را مشکلات جدی روبه رو کرده است.

وی عنوان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام و برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های عمرانی مورد نیاز در سطح شهر که نوید رفع مشکلات ترافیکی و توسعه هرچه بیشتر فضای سبز و زیرساخت‌های فرهنگی را می‌دهد از دیگر اقدامات ارزنده در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری است که امیدواریم با همراهی و همدلی و حمایت هرچه بیشتر مسئولان استان شاهد عملیاتی شدن تمامی برنامه ها باشیم.

امام جمعه سنندج از تلاش و پیگیری‌های شهردار سنندج در اختصاص و تجهیز دفتر جدید امام جمعه سنندج تقدیر کرد و گفت: ایجاد چنین بستر و ظرفیتی که بتوانیم در خدمت مردم عزیز شهر سنندج و استان باشیم کاری بر زمین مانده بود که خوشبختانه با تلاش شهردار مردمی سنندج در بهترین سطح ممکن جامه عمل پوشانده شد.

وی در ادامه همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و شهردارسنندج را عامل اصلی توفیقات حاصله در مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: تلاش در مسیر توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر الگوی موفقی است که در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری سنندج شاهد بوده ایم و امیدواریم این روند با همدلی هرچه بیشتر این عزیزان و تلاش جهادی تیم مدیریت شهرداری استمرار داشته باشد.

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری,خدمات شهری
  • کد خبر : 128
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب